Taller de moda, un joc per fer volar la imaginació i crear la teva pròpia col·lecció

Joc Taller de moda

És un joc ideal per descobrir el món de l’estampació. T’atreveixes a deixar sortir l’artista que portes dins i decorar la teva pròpia samarreta o la teva habitació?

• Fabricant: Djeco
  • Categoria: Construcció – Artístic i manualitats
  • Il·lustració: Rébecca Dautremer
  • Edat: Joc especialment indicat per a nens i nenes a partir dels 9 anys
  • Nombre de jugadors: Es pot jugar sol o acompanyat. No té un nombre determinat de jugadors
  • Temps de joc: No hi ha un temps determinat per a aquest tipus de joc

Saber-ne més

El Taller de Moda és un kit de manualitats que ajuda, pas a pas, a dissenyar uns bonics estampats.

A l’obrir la capsa trobareu 32 imatges il•lustrades, 16 làmines que serveixen de patró per a la decoració posterior, 2 plantilles per poder dibuixar els detalls i 9 retoladors amb doble punta: per un costat hi ha una punta fina per fer el contorn i els detalls; i per l’altre costat un pinzell que serveix per acolorir àmplies superfícies.

A més, la tinta s’asseca en pocs segons per facilitar que no es barregin els colors mentre s’està pintant.

Segur que els nens i nenes quedaran satisfets amb els resultats, doncs el joc és d’alta qualitat i posa a l’abast uns dissenys i estampats molt cuidats.

Valors educatius i de salut

Les manualitats ajuden a l’expressió de les emocions, a potenciar els valors estètics i a entendre l’art com a expressió de la bellesa. Aquest joc contribueix al desenvolupament de la vessant creativa i artística dels infants.

A nivell pedagògic estimula la imaginació i afavoreix l’atenció, l’habilitat manual i la coordinació mà-ull.

Taller de Moda
  • Quan jugar: es pot utilitzar en qualsevol època de l’any i en qualsevol circumstància, fins i tot en situació de malaltia i repòs. Es requereix, preferentment, una superfície llisa i plana.

• Com compartir el joc: indicat per jugar sol o bé per compartir, doncs facilita l’activitat social; és apte per crear complicitats entre pares i fills i parlar de gustos, moda, etc.

• On i com guardar-lo: es presenta en una caixa de regal molt bonica. Es pot mantenir ordenat en qualsevol prestatgeria. Fàcil de recollir i endreçar. No requereix cap manteniment especial.

Publicació:  31/07/2023 Última modificació:  03/05/2024
joc · creativitat
marinva_logo
Marinva

A Marinva portem més de 26 anys transformant persones i organitzacions a través del joc, com a element provocador d’innovació i canvi.

LLoc web

No te la juguis! Compra joguines amb segell de qualitat

No te la juguis! Compra joguines amb segell de qualitat

El joc és un aspecte essencial del desenvolupament infantil. Les joguines són recursos molt útils per estimular el joc dels infants, però a l’hora d’escollir-les, s’ha de protegir la salut i la seguretat dels més petits tot seguint unes senzilles recomanacions.

Quina és la joguina perfecta per al meu fill?

Quina és la joguina perfecta per al meu fill?

Consulta alguns dels jocs i joguines més adequades per grups d’edat en els nens i quines capacitats i aptituds potencien en cada etapa.

El joc en els nadons

El joc en els nadons

Durant el primer any de vida, el nen juga explorant i interactua amb el món que el rodeja amb els cinc sentits per comprendre’l. La major part del seu joc consisteix en agafar objectes i posar-se’ls a la boca, agitar-los, colpejar-los o tirar-los.

El joc en els nens d’1 a 3 anys

El joc en els nens d’1 a 3 anys

Si quan el teu fill era un nadó ja el veies com un petit científic utilitzant els seus cinc sentits i descobrint el món que el rodeja, ara que ja té entre 1 i 3 anys és veritablement tot un enginyer, i tracta d’entendre com funcionen aquests objectes.