Educa Touch Cuentacuentos, jugar i aprendre amb els contes de sempre

Educa Touch

A través d’aquest joc, amb aparença de “tauleta electrònica”, els infants més menuts de la casa podran escoltar els contes de sempre i jugar amb les activitats educatives que se’ls hi proposen. Jugar i aprendre amb els contes!

• FabricantEduca Borrás
  • Categoria: Jocs de regles. Educatiu. Electrònic.
  • Edat: Indicat per jugar a partir dels 2 anys.
  • Nº jugadors: És un joc individual, tot i que els contes es poden escoltar en grup.
  • Temps de joc: No hi ha un temps determinat per a aquest tipus de joc.
  • Etapa: D’1 a 5 anys.

Saber-ne més

Aquesta joguina forma part de la línia Educa Touch Junior de la prestigiosa marca Educa Borrás. S’anomena així perquè tots els models d’aquest joc, amb aparença de “tauleta”, tenen en comú que la superfície de la pantalla és tàctil i els continguts són educatius. A l’abast d’un sol dit, els infants poden participar en diferents blocs de recursos de joc que, en el cas del model Cuentacuentos, presentem a continuació:

1. Escoltar 4 contes clàssics en idioma castellà: Caperucita Roja, Blancanieves, El Gato con Botas i El Patito Feo.
  2. Resoldre un seguit d’activitats i jocs en relació als contes, a través d’un total de 12 làmines intercanviables que configuren el bloc d’aprenentatge. Hi ha 4 activitats lúdiques i didàctiques i 4 jocs.
  3. La música forma part del darrer bloc, amb diversitat de veus, sons i cançons.

Aquesta joguina desenvolupa, gràcies a la seva tecnologia, un interessant nivell d’interactivitat, incentivant als infants amb missatges curts i senyals acústics, felicitant-los quan la resposta és correcta o reforçant la curiositat quan és incorrecta. Es tracta d’encoratjar sempre a l’infant a progressar.

La joguina es presenta en una caixa de cartró que inclou la “tauleta”, les làmines i, a més, les instruccions de joc. Requereix piles per al seu funcionament que no van incloses.

Valors educatius i de salut

Aquest joguina estimula habilitats relacionades amb el llenguatge dels infants com són l’escolta activa i la comprensió verbal, a més d’augmentar i consolidar el vocabulari.

També posa en joc l’atenció i l’observació, l’associació d’idees i el raonament. Escoltant els contes, la imaginació dels infants es desenvolupa i s’estimula la memòria. La joguina proporciona, al mateix temps, diversió, entreteniment i alguns aprenentatges bàsics.

• Quan jugar: qualsevol moment i indret són bons per poder jugar, sempre i quan els espais siguin d’interior i hi hagi un cert clima de tranquil•litat i silenci. Vigileu de mantenir la tauleta lluny de líquids que puguin caure a sobre i espatllar el mecanisme.
  • Com compartir: és una joguina ideal per jugar en solitari, sobretot pel que fa a les activitats, doncs la mida de la pantalla fa difícil compartir-la amb altres infants. Tanmateix, els contes sí que es poden escoltar col•lectivament. Més enllà de les propostes que proporciona la joguina, els pares podreu gaudir compartint-la amb els infants, inventant noves preguntes, descobrint junts les respostes, cantant les cançons...
  • On i com guardar-lo: no cal conservar la caixa. La tauleta incorpora un espai per guardar còmodament les làmines sense que s’espatllin. Com tota joguina electrònica, cal una certa cura en utilitzar-la.

Publicació:  31/07/2023 Última modificació:  26/04/2024
joc · aprenentatge
marinva_logo
Marinva

A Marinva portem més de 26 anys transformant persones i organitzacions a través del joc, com a element provocador d’innovació i canvi.

LLoc web

No te la juguis! Compra joguines amb segell de qualitat

No te la juguis! Compra joguines amb segell de qualitat

El joc és un aspecte essencial del desenvolupament infantil. Les joguines són recursos molt útils per estimular el joc dels infants, però a l’hora d’escollir-les, s’ha de protegir la salut i la seguretat dels més petits tot seguint unes senzilles recomanacions.

Quina és la joguina perfecta per al meu fill?

Quina és la joguina perfecta per al meu fill?

Consulta alguns dels jocs i joguines més adequades per grups d’edat en els nens i quines capacitats i aptituds potencien en cada etapa.

El joc en els nadons

El joc en els nadons

Durant el primer any de vida, el nen juga explorant i interactua amb el món que el rodeja amb els cinc sentits per comprendre’l. La major part del seu joc consisteix en agafar objectes i posar-se’ls a la boca, agitar-los, colpejar-los o tirar-los.

El joc en els nens d’1 a 3 anys

El joc en els nens d’1 a 3 anys

Si quan el teu fill era un nadó ja el veies com un petit científic utilitzant els seus cinc sentits i descobrint el món que el rodeja, ara que ja té entre 1 i 3 anys és veritablement tot un enginyer, i tracta d’entendre com funcionen aquests objectes.

Activitats relacionades