Enquesta sobre Intel·ligència Artificial i Educació per a la Salut

intel·ligència artificial

Et convidem a participar en una interessant enquesta, promoguda per l'Escola de Salut SJDTIC Salut Social i InneX, sobre l'impacte de la Intel·ligència Artificial Generativa (IAG) a l'àmbit de l'Educació per a la Salut (o alfabetització en salut) de la població.

Què és la IAG?

La IAG és un tipus de tecnologia capaç de generar contingut (text, imatges, àudios…) o fins i tot mantenir converses amb els usuaris (resolent dubtes, realitzant determinades tasques...), de manera autònoma i imitant la intel·ligència humana. Un dels models de IAG més coneguts actualment és, per exemple, ChatGPT.

Aquests sistemes tecnològics utilitzen regles (anomenades algorismes), així com grans quantitats d'informació i dades, que els permeten entrenar-se i “aprendre” de manera independent, millorant cada cop més les seves capacitats.

L'ús de la IAG pot tenir repercussions en diferents àmbits. I ens agradaria saber la teva opinió sobre l'impacte que, com a ciutadà/na, creus que l'ús d’aquesta tecnologia tindrà a l'àmbit sanitari i, especialment, als processos d'Educació per a la Salut dels ciutadans.

Participa!

Aquesta enquesta és completament anònima i fer-la no et suposarà més de 10 minuts.

T'animem també a difondre-la entre els teus contactes.

Agraïm per endavant la teva col·laboració.

[ENQUESTA TANCADA]

Publicació:  16/07/2023 Última modificació:  13/12/2023
intel·ligència artificial
Escola de Salut SJD