Informe FAROS Trastornos del neurodesarrollo

14è Informe FAROS: L'aprenentatge i els trastorns del neurodesenvolupament. Claus per evitar el fracàs escolar

Informe FAROS Trastornos del neurodesarrollo

L'Observatori FAROS et convida a participar en la presentació del seu 14è Informe FAROS L'aprenentatge i els trastorns del neurodesenvolupament. Claus per a evitar el fracàs. Aquest nou número represa una de primeres publicacions de l'observatori de la salut maternoinfantil per a fer una revisió i actualització dels principals trastorns del neurodesenvolupament en l'aprenentatge escolar durant la infància i l'adolescència.

Si ets mare, pare, professional de l'educació o de la salut i tens interès en la prevenció i abordatge dels trastorns del neurodesenvolupament en l'edat escolar, aquesta invitació és per a tu. Assisteix a la presentació del 14è Informe FAROS. Junts, podem trobar noves maneres de fer l'educació més inclusiva i efectiva. T'esperem!

Articles i notícies relacionades

Dia Mundial de la Conscienciació sobre l'Autisme

Dia Mundial de la Conscienciació sobre l'Autisme

Sota el lema "Autisme prop de tu" el Dia Mundial de l'Autisme busca conscienciar sobre la prevalença de l'espectre de l'autisme en la nostra societat, més habitual del que imaginem, i promoure la integració, tolerància i respecte cap a les persones amb autisme i les seves famílies.

Activitats relacionades