FAROS Sant Joan de Déu passa a formar part de la nova Escola de Salut SJD

Madre consulta la tablet mientras sus hijos juegan

Després de més d'una dècada en funcionament, FAROS Sant Joan de Déu s'integra dins de la nova plataforma digital de l'Escola de Salut SJD. Es tracta d'un nou projecte institucional, impulsat per l'Hospital Sant Joan de Déu i amb el suport del Servei Català de la Salut, que busca convertir-se en l'espai digital de referència per a la cura de la salut maternoinfantil. Tots els continguts de la web FAROS Sant Joan de Déu, inclosos els consells de salut, Informes FAROS, webinars i receptes, entre altres, a partir d'ara formaran part de la nova plataforma de l'Escola de Salut SJD.

Una aposta per la prevenció i promoció de la salut

La integració de totes dues plataformes és el resultat de la ferma aposta de l'Hospital Sant Joan de Déu per la prevenció i la promoció de la salut maternoinfantil amb l'objectiu que les famílies puguin tenir un paper actiu en la cura de la salut infantil i la transmissió d'hàbits de vida saludables.

El nou projecte de l'Escola de Salut està dirigit a les futures mares, nens, adolescents i les seves famílies, posant a la seva disposició continguts divulgatius i formatius que contribueixen a incrementar la seva capacitat d'autocura, tant en l'adquisició i manteniment de conductes saludables, com per al maneig dels problemes de salut que puguin presentar.

A més dels habituals consells de salut maternal i infantil, la nova web comptarà amb informació sobre malalties, tractaments i procediments; recursos per a cuidadors; informació pràctica per a educadors i activitats formatives per a les famílies.

Tots els continguts publicats en la web estan elaborats i revisats per professionals de diferents àmbits de la salut. La labor de l'Escola de Salut no substitueix en cap cas el diagnòstic d'un professional mèdic, tan sols pretén acompanyar a les famílies en la cura de la salut maternoinfantil amb continguts fiables i de qualitat que els permetin prendre les millors decisions possibles.

Publicació:  20/09/2023 Última modificació:  20/12/2023
Hospital Sant Joan de Déu
Escola de Salut SJD
Promoció i educació per a la salut dirigides a les futures mares, els infants, els adolescents i les seves famílies. Coneix-nos

Sant Joan de Déu llança una enquesta per avaluar la salut dels menors a casa durant el confinament
Notícia

L'enquesta forma part del projecte Kids Corona i va dirigida a famílies amb fills per estudiar l'impacte que ha tingut el confinament en menors de qualsevol edat.

i4KIDS, el Hub d'innovació pediàtrica que impulsa projectes per a la salut i el benestar infantil
Notícia

Durant les últimes dècades s'han produït nombrosos avanços en medicina que han permès millorar la qualitat i l'esperança de vida, també de la població en edat pediàtrica. En aquest sentit, la innovació en salut s'ha convertit en una necessitat per a respondre als reptes de la medicina actual.

Los Sonidos del silencio, un podcast Sant Joan de Déu per a ajudar a la pràctica de la meditació

Els cuidadors no han d'oblidar la importància de cuidar també de la seva salut física i mental. Existeixen beneficis sorprenents de conrear la nostra atenció moment a moment, amb la meditació, també quan transitem períodes d'intensa incertesa.